Csomagoláskészítés
Poharas és dobozos desszert csomagolásának megtervezése [ RÉSZLETEK ]
Egy desszert vásárlása mindig ünnepi alakalom, akár ajándékba vesszük, akár saját fogyasztásra. Az ilyen termékeknél nagyon fontos a külső megjelenés, a csomagolás grafikai arculata. Professzionális tudású kollégáink számos termék csomagolását tervezték már meg, értenek a szakmájukhoz és ismerik a szakmai foglásokat. Képesek vagyunk az Ön termékének is jól használható, vonzó megjelenést alkotni....
Csomagolás és logó tervezése kézműipari termékeknek, mesterembereknek [ RÉSZLETEK ]
Ön ahhoz ért, hogy nagyon finom kolbászokat és szalámikat készítsen, mi meg ahhoz, hogy a termékének vonzó, praktikus csomagolást tervezzünk. Fogjunk össze a siker érdekében! Komoly szaktudású grafikusaink az élelmiszeripar minden területére terveztek már logót, csomagolást. Megvalósult munkáink igazolják, hogy értünk a szakmához. Tudásunkkal szívesen állunk rendelkezésére. Nézze meg a...
Csomagolás tervezés mentes, vegán, vegetáriánus és bio food termékeknek [ RÉSZLETEK ]
Vannak olyan területei az élelmiszeriparnak, ahol nagyon is fontos a csomagolás üzenete, azaz, hogy a külcsín megjelenítse a beltartalom értékeit. A napjainkban egyre inkább teret hódító egészséges ételek esetében ez teljes mértékben igaz: a csomagolás grafikának egyértelműen beazonosíthatónak kell lennie. Tapasztalt, gyakorlattal rendelkező grafikus meg tudja oldani ezt a feladatot, mégpedig úgy,...
Gyümölcsíz csomagolásának és címkéjének grafikai megtervezése [ RÉSZLETEK ]
Nincs olyan élelmiszertermék, amelyikhez ne tudnánk megfelelő csomagolás és címkét tervezni. Grafikus kollégáink több tucat megvalósult tervezés tudásával várják megtisztelő megkeresését. Ismerjük a szakmai fogásokat, ezért jól használható megoldásokat szállítunk. Mindig komplex megoldásban gondolkodunk, jól használható részletekkel. Vállaljuk egyedi termékek és termékcsaládok arculatának és...
Történetvezérelt élelmiszer csomagolás [ RÉSZLETEK ]
Amikor a kezünkbe veszünk egy terméket, akkor a csomagolásából, az azon látható információkból tájékozódunk elsőre. És ezek nemcsak a leírások, hanem a színek, a grafikák, sőt, még a betűtípus is. Ezek feladat, hogy elmeséljék a termék filozófiáját, üzenetét. Mert minden egyes termék mögött van egy történet, minden gyártónak van valamilyen célja a termékével (egészségesebb, hatékonyabb, stb.)...