A csomagolás tervezés folyamata

Mi, a Civertan Grafikai Stúdióban úgy gondoljuk, hogy minden tervezési, grafikai munka nem csupán az ügyfelek igényeinek szolgai megvalósítását, hanem egy közös egymásra hatást (ötletek, szakmai érvek, hozzáértés) jelent, mivel hisszük, hogy szakmai hozzáértésünk, minőség iránti elkötelezettségünk és kreativitásunk segíti a döntéseik meghozását, a tervezési irány meghatározását a munka elejétől egészen a végéig.

Legyen szó bármilyen grafikai munkáról, minden esetben szükség van a folyamatok finomhangolására illetve néhány szempont figyelembe vételére, hogy ezek mentén haladva közeledhessünk a végleges anyag felé:

  • A megrendelést követően pontosítjuk az ügyfeleink igényeit, tehát amennyire csak lehet, konkretizáljuk az elvárásokat, a megálmodott célt, amihez javaslatokat teszünk a hozzáértésünkre és tapasztalatunkra támaszkodva. Az elvárások tisztázása azért fontos, mert az ezeket összefoglaló írásmű, a briefing mentén haladnak majd a grafikusaink a munkájuk folyamán. Így tehát az alábbi részleteket szerencsés tartalmaznia a briefingnek a gyors és gördülékeny munka érdekében:
    - célcsoport definiálása,
    - koncepció és a távlati cél meghatározása,
    - a csomagolásterv legpontosabb leírása,
    - arculati elemek megadása,
    - az anyag leadásának határideje,
    - a döntéshozó és a kapcsolattartó személyek és elérhetőségeik megadása
  • A briefing megérkezésekor tolmácsoljuk a felmerülő további kérdéseinket, kutatásokat végzünk, ajánlásokat teszünk a tervezéssel, kivitelezéssel kapcsolatban,
  • Majd elkezdődik a tényleges munka, mely során több előzetes terv is készül, amiket együttesen értékelünk ki, módosítunk illetve véglegesítünk. Így a folyamat végén 3-5 különböző tervezetet, verziót nyújtunk át Önnek választásra.

Természetesen a munka elkészültével, a megbízás teljesítése után is rendelkezésükre állunk a későbbiek során, illetve bízunk benne, hogy a további megrendelések kapcsán még sokáig együtt dolgozhatunk!


Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére



Legfrissebb bejegyzések:
2017-06-27
Egy jó fényképes vagy látványos címke száz szóval is felér
 | részletek
Vannak olyan címketervezési esetek, amikor egy-egy termékre több címke is kerül. Ilyenkor van lehetősége a grafikusnak az egyik címkén a szöveges, informatív tartalmat megjeleníteni, betördelni és...
2017-06-14
Homoktövis termékek csomagolástervezése
 | részletek
Csomagolások grafikai tervezések során tapasztaljuk, hogy örvendetes módon növekedett a homoktövis termékek árusítása. Egyre több őstermelő foglalkozik homoktövissel, készít ivóleveket,...
2017-06-09
Tea címke, gyógytea csomagolás tervezése
 | részletek
Örvendetesen bővül a hazai gyógytea választék, melyeket megvásárolhatnak vásárokon, bio piacokon is. Ezekre a teákra, szárított gyógynövényekre javasoljuk a kreatív, látványos címke megtervezését...
»» minden bejegyzés

Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak. | Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Bt.