Termékcímke tervezés
A grafikai stúdiók számára a termékek címkéjének a tervezése az egyik kiemelt feladat a céges arculat megjelenésének területén.
Egyik oka ennek az, hogy a címke általában kis területen kell, hogy elférjen, és nagyon sok adatot kell hordoznia, így a termék pontos nevét, a cég logóját, a forgalmazó címét és megnevezését az áru eredeti származási helyét, esetleg a termék méretét, ami párosul a nettó mennyiséggel és darabszámmal, illetve a termék valamennyi összetevőjét.
Sok esetben még a címkén kell megjeleníteni a vonalkódot és a felhasználhatósági határidőket. Az elképzelhető, hogy 2 címkére bontja a grafikus, például egy borospalack esetén elő és hátlapra, van egy olyan nyakba akasztós címke készül ami több oldalas is lehet. Nagyon fontos, a termék készítője és a grafikus számára is, hogy a címke milyen benyomást kelt a vásárlóban. Sokféle üzenetet kell hordoznia az árucímkéknek és termékmatricáknak, és ezt a csomagolás tervezési tapasztalattal rendelkező grafikus műhelyek tudják sikerrel ellátni. Szerteágazó grafikai feladat egészen a divatáru címkétől az öntapadós matricákon át, az egyedi árcímkék és a kupak, vagy nyakcímkéken át - mindig a termék üzenete, a célcsoport, a cég és a termék arculata kell hogy irányadó legyen.
Grafikailag az egyik legmeghatározóbb marketing feladat, a termékcímkék készítése, amit a Civertan Grafikai Stúdió, nagy tapasztalattal rendelkező, nyomdai partnereivel, akár igény szerint kinyomtatott módon is leszállít.
Tekintsék meg referenciáinkat, igény esetén személyre szabott árajánlatot készítünk termékére!