Civertan Stúdió   Cím: 1064 Bp., Izabella u. 69.   Telefon: +36 1 332 3261   E-mail: civertan@civertan.hu

Logótervezés - Hogyan készül a logó?

Logótervezés első lépése az ajánlatkérés. A kapcsolat felvételekor minden esetben azt kérjük az érdeklődőtől tekintse meg referenciamunkáinkat, tervezett és megvalósult logóinkat és arculati, grafikai portfoliónkat. Ez az első benyomás segít abban, hogy a Civertan Grafikai Stúdiót válassza céges arculatának elkészítésére.

Első lépésként elkészítjük az információk alapján a korrekt személyre szabott árat, amely tartalmazza a grafikai munkák díját, a megbeszélt specifikáció szerint. Segít ebben egy leírás a cég profiljáról, a célcsoportról és a megcélzott piaci szereplőkről.

Garanciát vállalunk arra, hogy a kivitelezett elkészített logó és arculat egyedi, nem másolt ill. nem átalakított munka és így biztos lehet a megrendelő abban, hogy a vállalati megjelenése egyértelmű jelölésként megkülönbözteti a piac többi szereplője között.

Elkészítjük a megbeszéltek szerint a logó vázlatainkat, amelyet természetesen a grafikusok kiegészítenek, szakmailag indokolt javaslatokkal.

Általában egy- két, úgynevezett korrektúra fordulóban csiszolódik megrendelő és a kreatív szakember között a logó formája, annak színei és tartalma.

A végleges és kiválasztott logót vagy emblémát a megbeszélt arculati elemekbe helyezve mutatjuk meg a megrendelőnek, hisz a logó próbája is a felhasználás mikéntje, különös tekintettel a névjegyen történő megjelenítésre, amely általában a logó legkisebb megjelenési formája. Mondhatjuk úgy is, itt dől el, hogy a logó felhasználható e kis méretben, vagy csak nagyméretű hordozókban marad látványos a cég, szervezet, vagy szolgáltatás jól felismerhető, erős kifejező eleme.

A grafikai munkánk, a design elfogadása után a logót ill. az arculati terveinket többféle kiterjesztésben, nyomtatott vagy elektronikus formában átadjuk a megrendelőnek, aki ezt minden felhasználási módra, eszközre képes elhelyezni vagy elhelyeztetni.

A Civertan Grafikai Stúdió logótervezési referenciái: www.logoterv.hu    

Ha grafikai munkáink elnyerték a tetszését, érdeklődjön a Civertan Grafikai Stúdió elérhetőségein tervezési díjakról, a logótervezés menetéről. Kérjen ajánlatot e-mailben, vagy rendelje meg grafikai arculatát telefonon.

Civertan Grafikai Stúdió
1064 Budapest, Izabella u. 69. fsz. 2.
Tel/fax.: 06-1-332-3261, 06-1-354-0103
e-mail: civertan@civertan.hu
www.civertan.hu

Egyedi arculat kialakításához kérje személyes ajánlatunkat!

Vektoros logó nyomdai felhasználása   [ RÉSZLETEK ]

Sok cég, vállalkozás, webáruház nem rendelkezik vektoros logóval. Vektorizált logó grafikára akkor van szükség, amikor nagy méretű felhasználás, vagy nyomdai kivitelezés igénye lép fel. A vektorizált logó, vektorizált céglogó mindig jó minőségben jelenik meg. Ilyen logót grafikusaink akkor tudnak elkészíteni, azaz  a régi logót felújítani, a már használt logót újrarajzolni, vektorizálni, ha...

Logótervezés kártyákon   [ RÉSZLETEK ]

A francia és magyar kártyák gyakran válnak céges reklámajándék tárgyává. A kártyajátékokat és csomagolásukat, dobozukat egyedi céges arculattal ellátva szokták kiadni. Sok kártyagyárnak hagyományosan használt kártyalapokból nyomdai ívek kinyomva vannak a raktáron. Ezeket az egyedi megrendeléskor a grafikai stúdió által megtervezett anyaggal nyomják ki és csomagolják. Terveztünk kártyákat, magyar...

Logók   [ RÉSZLETEK ]

A logó egy cég, szervezet vagy szolgáltatás egyedi, jól felismerhető, azonosításra szolgáló jele. Az egyedi vállalati arculat meghatározó eleme, a vállalat identitásának erős kifejezője, a vállalatra, termékre, szolgáltatásra, márkára jellemző formavilág eleme. A logó elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés megkönnyítve a tájékozódást a piac szereplői között. A logók...

A márkanév   [ RÉSZLETEK ]

A márkanév és a logó az a látható kód, melyet egy cég választ saját imázsának kialakításához, hogy felismerjék és emlékezzenek rá. A márkanév a márka verbális része. Védjegyeztethető Magyarország, több ország, vagy az Európai Unió szintjén. A márkanév a legrövidebb irodalmi alkotás – állítja Volker Bughdal marketingszakértő. Talán még soha nem volt olyan nehéz megalkotni és megőrizni, mint...

A jelmondat   [ RÉSZLETEK ]

A jelmondat (más szóval szlogen) egy könnyen megjegyezhető mottó vagy frázis, amelyet a kommunikáció fontos elemeként üzleti, vallásos, vagy akár politikai környezetben is használnak. A szlogen szó a sluagh-ghairm szóból ered, amely a csatakiáltás skót megfelelője. A jelmondat egy mondat, mely a márka szöveges üzenetét hordozza. Az üzenetben azt az okot kell megfogalmazni, amiért a fogyasztó az...

1 | 2 | 3 | tovább

Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak.